اگر شما فروشندهی سیار هستید، برای سرعت، دلیل خوب دیگری هم در دست دارید. وقتی برنامهی شما، رفتن به سایر مکانهاست، بهندرت میتوان انتظار داشت که روز بعد، دوباره به دیدن مشتری بروید. برای بهرهبرداری از این موقعیت اساسی در کار فروشندگی بیمه، راههای بسیار مختلفی وجود دارد. برای مثال از مشتری خود، بپرسید که فاصلهی فلانشهر از شهر شما، چقدر است و چه مدت طول میکشد تا با خودرو به آنجا بروید. زیرا که با مدیر یک شرکت بزرگ در آن شهر صحبت کردهاید و قرار شده که کل کارمندان آن شرکت را بیمه کنید! مشتری در این شرایط، آشکارا درمییابد که برگشتن و سفارشگرفتن، چقدر برای شما اتلافوقت و هزینه خواهد داشت. همچنین درک میکند که شما براساس چه منطقی، درمقابل تصمیم سریع او، تخفیف ویژهای پیشنهاد میکنید.